Når vi tænker på automatisering af processer, ser vi ofte store virksomheder med produktion og et stort opgaveflow for vores øjne. Men mange andre typer af organisationer kan have gavn af automatisering. Det gælder for eksempel også kunstgallerier og kunstmuseer, som ofte er store og komplekse organisationer med administrationer, kunde-events og masser af flows, hvor der arbejdes med at markedsføre sig over for kunder og andre interessentgrupper.
Skab succes med mere automatisering
Står du for eksempel i spidsen for et stort galleri eller et kunstmuseum, kan du skabe succes ved at inddrage begrebet Power Automate i din organisation. Efter hårde år under coronaen skal gæsterne lokkes tilbage, og en styrket markedsføring med automatiserede processer kan være én vej at gå.
Du kan finde masser af information om software til automatisering på https://www.preciofishbone.dk/services/procesoptimering/power-automate/, og mulighederne dækker alt fra markedsføring over administration til effektivisering af en stor mængde rutinemæssige operationer i organisationen.
Kunst er forretning
Det er ekstra værdifuldt af udnytte Power Automate i gallerier og kunstmuseer, fordi disse i dag i stigende grad betragtes som kommercielle virksomheder og ikke blot som steder, hvorfra der formidles kunst. Museer bliver målt på en række parametre, der har kommerciel interesse, og vil man som museum havde adgang til forsknings- og fondsmidler og forskellige andre former for støtte, skal man bevise sit værd.
Det kan man som museum eller kunstgalleri blandt andet gøre at styrke sin effektivitet, så meget af økonomien i organisationen kan anvendes på aktiviteter vendt mod kunder og gæster og så lidt som muligt på administration og interne opgaver.